Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGlick, Ashley
TitelResearch Study
Quelle(2010), (20 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStudent Behavior; Student Attitudes; Action Research; Grade 2; Urban Youth; Classroom Techniques; Behavioral Objectives; Urban Schools; Classroom Environment; Teacher Student Relationship; Positive Reinforcement; Rewards; Discipline; New York
AbstractBackground: Action Research about my 2nd grade classroom in the Buffalo School District. I examined three areas of interest and tried to find some conclusions related to behavior management. Purpose: The purpose of this study is how will implementing procedures, rules, and consequences help improve student behavior. Research Design: Descriptive; Single Subject; Other Quantitative. Findings: I found that by concentrating my action research study on three core subjects: fighting, walking in the hallway, talking when I'm taking-were three areas that my urban children could not comprehend. I found that with a little patience and respect, that urban children do indeed want to learn and will follow directions. Conclusion: Through helpful procedures and rules, I have found that students will listen and do want to learn. It is up to the teacher to make a productive learning environment for the students. Citation: The First Days of School by Wong; No Fear in my Classroom by Wootan; The Morning Meeting Book by Kriete. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: