Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHarris, Roger; Sumner, Robert; Rainey, Linda
InstitutionNational Centre for Vocational Education Research, Leabrook (Australia).
TitelStudent Traffic: Two-Way Movement between Vocational Education and Training and Higher Education. Support Document
Quelle(2005), (90 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Foreign Countries; Higher Education; Vocational Education; Job Training; Literature Reviews; Questionnaires; Profiles; Student Characteristics; Prior Learning; Educational Attainment; Student Mobility; Transfer Students; Undergraduate Students; Australia
AbstractThis document was produced by the authors based on their research for the report "Student Traffic: Two-Way Movement between Vocational Education and Training and Higher Education," [ED495183] and is an added resource for further information. The original report investigated the extent and nature of student traffic between the two sectors, nationally and in South Australia from 1997 to 2002. This support document contains: a Literature Review (Appendix A); Questionnaire for Higher Education Commencing Students (Appendix B); Questionnaire for Vocational Education and Training Commencing Students (Appendix C); Profile of Students Moving in Either Direction between the Higher Education and Vocational Education Training Sectors (Appendix D); Survey Methodology (Appendix E); and Further Survey Results: Tables 17 to 29 (Appendix F). (Contains 36 tables.) (ERIC).
AnmerkungenNational Centre for Vocational Education Research Ltd. P.O. Box 8288, Stational Arcade, Adelaide, SA 5000, Australia. Tel: +61-8-230-8400; Fax: +61-8-212-3436; e-mail: ncver@ncver.edu.au; Web site: http://www.ncver.edu.au/publications/index.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: