Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBlose, Ralph J.; Fisher, Darrell
TitelEffects of Teachers School-Level Environment Perceptions on Changing Elementary Mathematics Classroom Environments.
Quelle(2003), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Action Research; Classroom Environment; Educational Change; Elementary Education; Elementary School Teachers; Evaluation; Mathematics Education; Perception; Professional Development
AbstractThe purpose of this study is to establish an action research plan for teachers to improve student outcomes by assessing, describing, and changing their classroom environment. Teachers used this information to develop intervention strategies designed to change the students' perceptions of their actual classroom environment to more closely mirror their preferred classroom environment perceptions. This study also explores the willingness of the teachers to be involved in such a learning environment study and how their perceptions of the school-level environment affected this. This report demonstrated several factors affecting a teacher's willingness to accept the need for classroom environment change. It also shows that teachers could assess, describe, and change their classroom environments by using student perceptions of their learning environments. School-Level Environment Questionnaire is included in this report. (KHR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: