Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBonner, Patricia
InstitutionNational Park Service (Dept. of Interior), Washington, DC. Cultural Resources Programs.
TitelA Guide to "The Great American Landmarks Adventure:" A Resource for Teachers, Parents, and Volunteer Educators.
Quelle(1992), (37 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Cultural Awareness; Elementary Education; Historic Sites; Instructional Materials; Learning Activities; Teaching Methods; United States History
AbstractThis guide is designed to accompany "The Great American Landmarks Adventure," a book for students that describes 43 of the National Historic Landmarks located in the United States. The guide includes suggested activities in the areas of: (1) art and communication; (2) architecture and engineering; (3) commerce and economics; (4) home and community; (5) social and political action; (6) recreation; and (7) science and technology. Tips on using the book and "using the local community," fun ways to evaluate what students have learned, further readings for children, and other features also are included. (LBG)
AnmerkungenSuperintendent of Documents, Government Printing Office, Washington, DC 20402-9325.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: