Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inShiu, Stephen
InstitutionChicago Board of Education, IL.
TitelSupplement for Chinese-Speaking Students for Curriculum Guide in Reading. Level F. Working Draft.
Quelle(1979), (283 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; chinesisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Behavioral Objectives; Bilingual Instructional Materials; Chinese; Chinese Americans; Cultural Awareness; Curriculum Guides; Learning Activities; Primary Education; Reading Instruction; Teaching Methods
AbstractThis supplement to Chicago's standard curriculum guide in reading is for use with primary level Chinese-speaking students. It is designed to help students to develop the skills needed to function in a regular English program of instruction. Teaching/learning strategies are presented in Chinese. Objectives, teacher directions, and other pertinent information are in English. There are numerous references within the activities to culturally relevant stories, proverbs, and other materials that help to perpetuate students' cultural heritage. Sample units are followed by a section on the fundamental skills of Chinese word learning, in which objectives and skills are listed, teaching/learning strategies are suggested, and answers and/or criteria are given. Next comes a section on objectives common to Chinese and English for comprehension, study skills, and literature. Finally, there is a section on key objectives in Chinese, also for comprehension, study skills, and literature. (CMG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: