Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSyvanen, Pat Horne
TitelAlmost 100 Ideas; For Teachers (and Parents, Too!).
Quelle(1982), (142 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Class Activities; Classroom Environment; Classroom Techniques; Creative Teaching; Elementary Education; Learning Activities; Teacher Developed Materials; Teacher Effectiveness; Teaching Methods
AbstractDesigned for use primarily by elementary school teacher and parent use, the book presents practical ideas and teaching tips. Each idea is presented in large print on a separate page, accompanied by cartoon-like illustrations. Suggestions begin with things to do the first day of school and progress through the last week of school. Examples of ideas included are: a classroom job chart, daily journals, various uses of the Guiness Book of World Records, school buddy systems, class mothers, student autobiographies, and field trips. The book also presents suggestions for handling difficult students, checking student papers, and creating bulletin boards. Many of the ideas can be used with any age, from nursery school to adult education. (LH)
Anmerkungen"Almost 100 Ideas", 179 Underpass Road, Brewster, MA 02631 ($7.95; quantity discounts available).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: