Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCongress of the U.S., Washington, DC. House Committee on Education and Labor.
TitelHearings on Reauthorization of the Vocational Education Act of 1963. Part 12: Reindustrialization. Hearing before the Subcommittee on Elementary, Secondary, and Vocational Education of the Committee on Education and Labor. House of Representatives, Ninety-Seventh Congress, Second Session on H.R. 66.
Quelle(1982), (50 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterRecht; Stellungnahme; Economic Development; Educational Legislation; Federal Legislation; Hearings; Industrialization; Postsecondary Education; Productivity; School Role; Vocational Education
AbstractThis report documents a hearing to extend authorization of appropriations under the Vocational Education Act of 1963. The discussion focuses on the role of vocational education in economic revitalization and reindustrialization. Testimony includes prepared statements, letters, and supplemental materials from four individuals representing the Illinois State Chamber of Commerce, American Society for Training and Development, Ohio Department of Economic and Community Development, and Macomb Community College, Warren, Michigan. (YLB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: