Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEducation Service Center Region 7, Kilgore, TX.
TitelEnergy Management for School Administrators: Curriculum Infusion Facilities Audit.
Quelle(1979), (341 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Administration; Conservation (Environment); Curriculum Development; Elementary Secondary Education; Energy; Energy Conservation; Facilities; Fundamental Concepts; Grants; Interdisciplinary Approach; Science Education; State Curriculum Guides
AbstractPresented are the state guidelines and framework for the infusion of energy education into the Texas public school curriculum. Designed to assist teachers, administrators, and other school personnel in the process of infusing energy education concepts, this guide focuses on the basic concerns and needs of the people as related to energy and suggests ways in which energy conservation can become a part of all disciplines in elementary and secondary schools. Included is the Program Training Manual for Energy Conservation Grants which contains a synopsis of the Federal Grants Program and describes the strategy through which the state will assure compliance with the regulations. (BT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: