Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDudgeon, Paul J.
InstitutionCanadore Coll., North Bay (Ontario).
TitelAn Instructional Systems Technology Model for Institutional Change. Revised Edition.
Quelle(1976), (28 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Beigabengrafische Darstellungen; Tabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Adult Education; Change Strategies; College Instruction; Computer Assisted Instruction; Educational Change; Educational Innovation; Educational Technology; Extension Education; Higher Education; Individualized Instruction; Instructional Systems; Intermode Differences; Models; Organizational Change; Program Descriptions; Systems Analysis; Systems Approach; Teacher Effectiveness
AbstractThe Canadore College Continuing Education Division model for innovative individualized and personalized programs contains several subsystems: analysis of current continuing education, identification of criteria, evaluation of the old model, design of the new model, simulations, evaluation of the new model, and implementation of the new model. The framework for a systems approach to instructional innovation is provided through a process called anasynthesis which allows complex elements of learning processes to be integrated to provide solutions to educational problems. A graphic analog model using LOGOS computer programs was constructed to solve problems of individualized and personalized instruction through anasynthesis. Research findings using the model show that the value of lectures or seminars is dependent on the student. Cognitive styles of students help them adapt instructional strategies to meet their own needs and the most successful personalized education programs combine cognitive and affective strategies. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: