Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJurmo, Paul
TitelThe Case for Participatory Literacy Education [and] Instruction and Management: Where Participatory Theory Is Put into Practice.
QuelleIn: New Directions for Continuing Education, (1989) 42, S.17-34Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Adult Education; Literacy Education; Outcomes of Education; Participative Decision Making; Program Development; Program Effectiveness; Student Participation
AbstractLearner-centered literacy programs in the United States have developed a range of participatory practices for instructional and management purposes. Participation can occur on a number of levels; learner participation can serve any of three purposes: efficiency, personal development, or social change. (Editor)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: