Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSachs, Steven G.
TitelTeaching thinking skills to distant learners.
QuelleIn: Tech trends for leaders in education and training, (1991) 1, S.28-32
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN8756-3894
DOI10.1007/BF02761283
SchlagwörterDistance Education; Distant Learner; Thinking Skill; Educational Leadership; Tech Trend
AbstractSummary While it would be convenient if students did not have to be taught to think, that is not the case. This is true for distant learners just as much as for those in the traditional classroom. Strategies for working with distant learners require that these students have a model set of procedures to follow and that they produce results that show their thought processes. Giving the distant learner at least three separate practice exercises with feedback in between will help stress the importance of the thinking procedures. Hopefully, they will become a reference tool the student can turn to on other occasions when ‘thinking’ is required.
Erfasst vonOLC
Update2023/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Tech trends for leaders in education and training" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: