Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStellar, James R.
Sonst. PersonenMartinez, Chrisel (Mitarb.); Eggan, Brandy (Mitarb.); Poy, Beny (Mitarb.); Weiser, Chloeʹ Skye (Mitarb.); Eager, Rachel (Mitarb.); Cohen, Marc (Mitarb.); Buras, Agata (Mitarb.)
TitelDiversity at college.
Real stories of students conquering bias and making higher education more inclusive.
Quelle(Washington, D.C.): Ideapress Publishing (2020), V, 151 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781646870356; 1646870352
SchlagwörterUSA; Inclusive education; United States; Education, Higher; Aims and objectives; Social aspects; Discrimination in higher education; Sex discrimination in higher education; College environment; Intégration scolaire; États-Unis; Enseignement supérieur; Finalités; Aspect social; Discrimination dans l'enseignement supérieur; Discrimination sexuelle dans l'enseignement supérieur; Milieu universitaire; Erziehung
AbstractIntroduction and overview -- Beny's story : implicit bias -- Rachel's story : self-handicapping -- Chrisel's story : low socioeconomic status and peer support -- Marc's story : in-group. out-group -- Agata's story : stereotype threat -- Conclusions : Experiential education in leveraging diversity. In this book, five writers share their deeply personal struggles as students. From being a Latino at a campus filled with white faculty, to being a female medical student advised to "marry a doctor" - the stories in this book share the relatable struggles of real students, and how they overcame bias, stigma, stereotypes, and ignorance to create a college experience that truly prepared them for the world. These genuine stories are all curated by a professor with decades of experience in experimental education and behavioral neuroscience, who explores each experience through the lens of social science principles like implicit bias or stereotype threat. Together, these perspectives offer an actionable roadmap for students, faculty, and administrators for genuine learning about diversity in a world that desperately needs it. -- Back cover.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: