Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenSlapac, Alina (Hrsg.); Huertas-Abril, Cristina A. (Hrsg.)
TitelEncouraging transnational learning through telecollaboration in global teacher education.
QuelleHershey, PA: Information Science Reference (2023)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781668478134 (gebundene Ausgabe); 9781668478172 (Taschenbuch); 9781668478141 (E-Book)
SchlagwörterTeachers; Training of; Professional relationships; Transnational education; Globalization and education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractSelf- and socially shared metacognitive regulation and engagement in online collaborative discussion : constructs and students' characteristics / Theerapong Binali, Yossiri Yossatorn -- The global read aloud for global collaboration in an instructional technology course / Lauren Angelone -- Mapping experiences of USA-based faculty coiling with LATAM : un-fueling inequities / Maria Marino, Stephanie Tadal, Nurhayat Bilge -- Collaborative international online learning (COIL) : an opportunity for comprehensive and intercultural learning / Yorladis Alzate Gallego, Sonia Stevens Bruzzese -- Envisioning a sustainable and equitable transnational engagement : cross-disciplinary collaborative online international learning / Delane Bender-Slack, Lauren DeVeau, Ruth Espinoza Pure, Ray McAdams. "The focus of this co-edited book is to provide teachers, faculty and educational leaders with an opportunity to share theoretical, conceptual and practical approaches to the internalization of curriculum in higher education, specifically, in teacher training programs for pre-service and in-service teachers. By internationalization, we mean the process of adding global, intercultural, or international elements into the content of the curriculum of a course through online international collaborations. Teachers, instructors, administrators and instructional designers need to acquire, practice and model essential skills of using new pedagogies of teaching and online technology communication in order to successfully teach their students to work in their own global classrooms"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: