Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCollins, Justin
TitelBurning cash.
How costly public school failures have charred the American dream.
QuelleLanham: Rowman & Littlefield Education, a division of Rowman & Littlefield (2014), XVII, 231 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781610485272; 9781610485289; 9781610485296 (elektronisch)
SchlagwörterUSA; Education; United States; Educational change; Public schools; Bildungsgeschichte
AbstractAccessing the American dream -- Amazing stories of amazing children -- Cut-throat competition hits a middle school near you -- Importance of SAT in admissions process -- Mixed news -- Employment prospects -- Daunting demography -- Changing times, indeed -- Two states, two fates -- Smooth operator -- States, two fates -- The Kentucky miracle? -- The scope of kera -- Hard and fast obligations -- The reform battleground of Ohio -- Painful unintended consequences -- Concluding thoughts on the reform shockwaves -- What money can't buy -- Risky business -- A national study -- A national study by the numbers -- Delving deeper -- Big four background -- Spending in the big four -- Digging deeper -- The potency of wealth in the big four -- A glance at the funding-achievement relationship in litigation hotbeds -- Ohio in turmoil -- States, two very different stories -- Concluding thoughts -- It's about learning, stupid! -- Penetrating pedagogy -- Exploring the wealth factor -- Wishful thinking -- Pedagogy still king -- Unintentional harm -- Twenty-first century teacher pedagogy -- Student higher-order exercises -- Concluding suggestions: what to look for -- Placing the reform focus back on the classroom -- Unearthing what matters in our schools -- The universality of real reform -- Spelling out the IPI process -- Understanding not just the machinery, but the underlying processes -- Mapping out what instructional reform efforts entail -- Surveys showing promise of change -- Why "almost" doesn't count -- Too many reform strawmen -- Buttressing their core competencies -- When reform plans fall flat -- The real, readily available reform assets -- It's about both people and process!.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2014/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: