Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHerberholz, Barbara
TitelArt Works... when We Create in Different Ways
QuelleIn: Arts & Activities, 149 (2011) 2, S.15 (1 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0004-3931
SchlagwörterArt Education; Artists; Students; Behavior Patterns; Cognitive Processes; Planning; Creative Writing; Teacher Effectiveness; Art Teachers
AbstractTeachers can function more effectively in the lives of their students when they are aware of the divergent work habits students as individuals and professional artists encounter, share, and utilize. A study of the lives of artists often tells things they have said or written--or what has been written about them in regard to the way they create and produce art--and reveals habits and thought processes that are involved in and contribute to the creation of their art. Teachers' familiarity with these similarities and relationships can help them deal more effectively and sensitively with their students, who are oftentimes involved in similar working processes. (ERIC).
AnmerkungenPublishers Development Corporation. 12345 World Trade Drive, San Diego, CA 92128. Tel: 866-278-7678; Fax: 858-605-0247; e-mail: subs@artsandactivities.com; Web site: http://www.artsandactivities.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Arts & Activities" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: