Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRye, James; Richards, Ann; Mauk, Diane; Waterworth, Brenda; Poling, James R.; Cool, Tina
TitelScience as a Moving Experience for All Learners
QuelleIn: Science Teacher, 74 (2007) 9, S.53-57 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-8555
SchlagwörterScience Activities; Attitudes toward Disabilities; High Risk Students; Science Teachers; Science Instruction; Science Education; Teaching Methods
AbstractStudents with disabilities (SWDs), students at risk, and even honors students can have a hard time relating to traditional science instruction and often disengage. However, research has shown that when science teachers use inquiry or activities-based approaches to teaching science, students' achievement is significantly higher, compared to those taught using a lecture/reading format (Scruggs and Mastropieri 1994; Scruggs et al. 1993). The integrated math and science activities presented here allow "all" students to explore concepts related to speed, velocity, and Newton's Third Law, using pedometer technology within an interactive learning environment (Mastropieri and Scruggs 1994). (Contains 2 figures.) (Author).
AnmerkungenNational Science Teachers Association. 1840 Wilson Boulevard, Arlington, VA 22201-3000. Tel: 800-722-6782; Fax: 703-243-3924; e-mail: membership@nsta.org; Web site: http://www.nsta.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Science Teacher" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: