Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJune, Audrey Williams
TitelAdministrators' Pay Rises 4%, Beating Inflation for the 10th Consecutive Year
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 53 (2007) 26, (1 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0009-5982
SchlagwörterAdministrators; College Presidents; Economic Climate; Human Resources; Deans; Cost Indexes; Salaries; Higher Education
AbstractThe median salary of college administrators increased by 4 percent in the 2006-7 academic year, according to an annual survey released this week by the College and University Professional Association for Human Resources. The increase in pay for positions that include presidents, chief academic officers, deans, and various vice presidents and directors was greater than the prior academic year, when the median salary was up 3.5 percent. Also, for the 10th consecutive year, the median salary increase for administrators outpaced inflation. According to the Bureau of Labor Statistics, the Consumer Price Index for urban consumers in 2006 was 3.2 percent higher than in 2005. (ERIC).
AnmerkungenChronicle of Higher Education. 1255 23rd Street NW Suite 700, Washington, DC 20037. Tel: 800-728-2803; e-mail: circulation@chronicle.com; Web site: http://chronicle.com/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Chronicle of Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: