Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHyslop, Alisha
TitelCreate a Positive School Culture that Stresses Personalization in Relationships
QuelleIn: Techniques: Connecting Education and Careers, 81 (2006) 8, S.34-36 (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1527-1803
SchlagwörterSchool Restructuring; School Culture; High School Students; Role Models; Youth Programs; Educational Change; Student Participation; Educational Environment; Change Strategies; Interpersonal Relationship; Teacher Student Relationship; South Dakota
AbstractThis article examines the recommendations in ACTE's high school reform position statement and highlights best practices for implementing each of the recommendations. In this article, the author discusses the third recommendation which is to create a positive school culture that stresses personalization in relationships. Furthermore, she states that schools remain one of the best opportunities for connecting youth and adults in positive ways, giving students the sense that they are valued and cared for, and reinforcing the message that whether they succeed or fail actually matters to someone. (ERIC).
AnmerkungenAssociation for Career and Technical Education (ACTE). 1410 King Street, Alexandria, VA 22314. Tel: 800-826-9972; Tel: 703-683-3111; Fax: 703-683-7424; Web site: http://www.acteonline.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Techniques: Connecting Education and Careers" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: