Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHamilton, Greg
TitelEnglish in the City
QuelleIn: English Journal, 94 (2005) 3, S.85 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-8274
SchlagwörterCultural Pluralism; Critical Reading; Literature; English Teachers; English Instruction; Books; Multicultural Education
AbstractSeveral years ago, Ruth Vinz, other colleagues at the Teachers College and Greg Hamilton worked together on a book for English teachers "Becoming (Other)wise: Enhancing Critical Reading Perspectives" that challenged some of the more popular and mainstream conceptions of a multicultural literature education. Principles theorized by the team while reading and learning more about the many ways educators have conceptualized multiculturalism are presented. (Author).
AnmerkungenNational Council of Teachers of English, 111 W. Kenyon Road, Urbana, IL 61801-1096. Web site: http://www.ncte.org/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "English Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: