Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJensen, Murray; Farrand, Kirsten; Redman, Leanne; Varcoe, Tamara; Coleman, Leana
TitelHelping Graduate Teaching Assistants Lead Discussions with Undergraduate Students: A Few Simple Teaching Strategies
QuelleIn: Journal of College Science Teaching, 34 (2005) 7, S.20 (5 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0047-231X
SchlagwörterHigher Education; Teaching Methods; Discussion Groups; Biology; Problem Based Learning; Graduate Students; Faculty Development; Teaching Assistants
AbstractGraduate Teaching Assistants (GTAs) are frequently asked to lead discussion groups. These groups generally take the form of tutorials, review sessions, or problem-based learning classes. In their preparation, what to teach is often emphasized over how to teach. The primary intent of this article is to provide a few simple teaching strategies for GTAs, but our ideas are germane to any biology educator. (ERIC).
AnmerkungenNational Science Teachers Association, 1840 Wilson Boulevard, Arlington, VA 22201-3000. Web site: http://www.nsta.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of College Science Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: