Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSnare, Charles E.
TitelDesigning a Student End-of-Semester Instrument: Goals, Issues of Concern, and a Questionnaire.
QuelleIn: PS: Political Science and Politics, 33 (2000) 4, S.823-25Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1049-0965
SchlagwörterCourse Evaluation; Higher Education; Learning Experience; Learning Processes; Political Science; Questionnaires; Self Evaluation (Individuals); Student Attitudes; Student Evaluation of Teacher Performance; Surveys; Teacher Effectiveness
AbstractStates that the traditional instruments used to measure teacher performance at the end of the semester promotes a student-as-consumer analogy. Presents an alternative end-of-semester questionnaire that enables students to assess their own efforts and responses to learning processes. Includes a copy of the student opinion survey and lists references. (CMK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "PS: Political Science and Politics" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: