Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGrudens-Schuck, Nancy
TitelStakeholder Effect: A Qualitative Study of the Influence of Farm Leaders' Ideas on a Sustainable Agriculture Education Program for Adults.
QuelleIn: Journal of Agricultural Education, 42 (2001) 4, S.1-11Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1042-0541
SchlagwörterAdult Farmer Education; Agricultural Education; Extension Education; Farmers; Foreign Countries; Nonformal Education; Participation; Planning; Canada
AbstractIn a Canadian adult education program on sustainable agriculture, stakeholder participation in planning reconfigured power relationships. Farmers successfully influenced program design, even when their assumptions differed from educators. The project showed the importance of social and political dimensions of learning and of educators' recognition of stakeholders' exclusionary tendencies. (Contains 30 references.) (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Agricultural Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: