Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inO'Sullivan, Margo C.
TitelCommunicative Approaches To Teaching English in Namibia: The Issue of Transfer of Western Approaches To Developing Countries.
QuelleIn: International Journal of Early Years Education, 9 (2001) 1, S.51-61Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0966-9760
SchlagwörterContext Effect; Developing Nations; Early Childhood Education; English; English Curriculum; English Instruction; English Teacher Education; English Teachers; Foreign Countries; Instructional Improvement; Language Skills; Teacher Improvement; Namibia
AbstractExamines Namibia's communicative approach to teaching English speaking and listening skills by exploring the extent to which this approach is appropriate to the Namibian context. Raises the issue of transfer, specifically that communicative approaches are transferable to the Namibian context if they are simplified and adequate prescriptive guidelines are provided to support teachers. (SD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Early Years Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: