Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWallick, Michael D.
TitelA Comparison Study of the Ohio Proficiency Test Results between Fourth-Grade String Pullout Students and Those of Matched Ability.
QuelleIn: Journal of Research in Music Education, 46 (1998) 2, S.239-47Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-4294
SchlagwörterAcademic Achievement; Achievement Tests; Citizenship; Comparative Analysis; Elementary School Students; Grade 4; Higher Education; Mathematics; Music Education; Outcomes of Education; Reading; String Instruments; Writing (Composition); Ohio
AbstractExamines the effects pullout programs have on fourth-grade students' Ohio Proficiency Test performances by comparing string students and matched-ability nonstring students. Reveals no significant differences between the string and nonstring students in terms of mathematics and writing, but did find differences in favor of string students for reading and citizenship. (CMK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Research in Music Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: