Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRoss, Steven M.; Alberg, Marty; Smith, Lana; Anderson, Rebecca; Bol, Linda; Dietrich, Amy; Lowther, Deborah; Phillipsen, Leslie
TitelUsing Whole-School Restructuring Designs To Improve Educational Outcomes: The Memphis Story at Year 3.
QuelleIn: Teaching and Change, 7 (2000) 2, S.111-26Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1068-378X
SchlagwörterAcademic Achievement; Change Strategies; Educational Change; Educational Environment; Educational Improvement; Elementary Secondary Education; Faculty Development; School Restructuring; Teacher Attitudes; Tennessee (Memphis)
AbstractDescribes a comprehensive school reform initiative in one Memphis, Tennessee district. The restructuring started when the district began collaborating with New American Schools. Data from interviews, focus groups, surveys, observations, and student achievement records revealed which reform designs demonstrated the most progress in team building, goal setting, teacher attitudes, school climate, changing teacher practices, and student achievement. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teaching and Change" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: