Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHarkin, Joe
TitelConstructs Used by Vocational Students in England to Evaluate Their Teachers.
QuelleIn: Journal of Vocational Education and Training: The Vocational Aspect of Education, 50 (1998) 3, S.339-53Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1363-6820
SchlagwörterForeign Countries; Job Training; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Behavior; Teacher Student Relationship; Vocational Education; Young Adults; United Kingdom (England)
AbstractInterviews with 30 students aged 17-19 in health care, business, and engineering showed that primary constructs they used to evaluate teachers were related to the quality of interpersonal communication, results confirmed by comparison with larger-scale studies. Despite the finding, affective behavior is not usually the focus of teacher education. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Vocational Education and Training: The Vocational Aspect of Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: