Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBol, Linda; Nunnery, John A.; Lowther, Deborah L.; Dietrich, Amy P.; Pace, Judy B.; Anderson, Rebecca S.; Bassoppo-Moyo, Temba C.; Phillipsen, Leslie C.
TitelInside-In and Outside-In Support for Restructuring: The Effects of Internal and External Support on Change in the New American Schools.
QuelleIn: Education and Urban Society, 30 (1998) 3, S.358-84Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1245
SchlagwörterEducational Change; Elementary Secondary Education; Professional Development; Program Effectiveness; Public Schools; Resource Materials; School Restructuring; Teacher Attitudes; Teacher Collaboration; Teacher Education; Team Teaching
AbstractTeachers' perceptions of support provided for implementation of the New American Schools models in the Memphis City (Tennessee) school district are examined in relation to the effectiveness of these models. Via questionnaires and focus group interviews, teachers indicated professional development, teacher collaboration, and resources to be important support sources for positive reform outcomes. (MMU)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Education and Urban Society" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: