Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStringfield, Sam; Datnow, Amanda; Ross, Steven M.; Snively, Florence
TitelScaling Up School Restructuring in Multicultural, Multilingual Contexts: Early Observations from Sunland County.
QuelleIn: Education and Urban Society, 30 (1998) 3, S.326-57Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1245
SchlagwörterEducational Change; Elementary Education; Ethnic Groups; Experimental Schools; Multicultural Education; Multilingualism; Public Schools; School Restructuring; Florida
AbstractExamines implementation of various restructuring designs in 13 elementary schools in the culturally, linguistically, and ethnically diverse Sunland County Public School District (Florida). Preliminary findings indicate a variance in implementation across sites and suggest demographic and numeric shifts in student population, lack of teacher participation in program selection, and multiplicity of programs as possible explanations for this variability. (MMU)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Education and Urban Society" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: