Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNakshabandi, Abdussalam A.
TitelA Comparative Evaluation of a Distant Education Course for Female Students at King Saud University.
QuelleIn: International Journal of Instructional Media, 20 (1993) 2, S.127-36Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0892-1815
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Conventional Instruction; Distance Education; Economics; Females; Foreign Countries; Higher Education; Instructional Design; Instructional Development; Instructional Effectiveness; Nontraditional Education; Saudi Arabia
AbstractEvaluates an economics course at King Saud University designed originally for conventional classroom instruction and adapted for its simultaneous instruction for male students in the originating studio classroom and female students in the distant receiving classroom. Results indicate that face-to-face instruction can be adapted to on-campus instruction and simultaneous distance education. (AEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Instructional Media" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: