Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSuriya, M.
TitelImpact of Information and Communication Technologies on Open and Distance Learning: A Discriminant Function Approach.
QuelleIn: Indian Journal of Open Learning, 6 (1997) 1-2, S.29-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0971-2690
SchlagwörterComparative Education; Developed Nations; Developing Nations; Distance Education; Educational Development; Financial Support; Foreign Countries; Global Approach; Human Resources; Information Technology; Literacy; Open Education; Socioeconomic Influences; Staff Development; Tables (Data); Technological Advancement; Technology Integration; Telecommunications; Trend Analysis; United States
AbstractProvides a comparative analysis of 30 countries with regard to efforts in integrating the information technology (IT) infrastructure into manpower development activities. Examines investment in education and IT; growth patterns in information/communication infrastructure; extent of achievement of literacy; interaction of IT with education; status of countries in the establishment of IT infrastructure; and IT factors causing discrimination among countries. (AEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Indian Journal of Open Learning" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: