Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enButler, Jim; Brooker, Ross
TitelThe Learning Context within Technical and Further Education Colleges as Perceived by Apprentices and Their Supervisors.
QuelleIn: Journal of Vocational Education and Training: The Vocational Aspect of Education, 50 (1998) 1, S.79-96Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1363-6820
SchlagwörterApprenticeships; Feedback; Foreign Countries; Job Training; Postsecondary Education; Supervisors; Vocational Education
AbstractA survey of 97 apprentices and interviews with 16 apprentices and 8 supervisors in a technical and further education (TAFE) college in Australia found that apprentices felt less pressure to perform and more freedom to learn at their own pace. However, supervisors criticized the self-paced approach, competent/not-yet-competent assessment method, and loose discipline of TAFE. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Vocational Education and Training: The Vocational Aspect of Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: