Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCaudell, Lee Sherman
TitelHigh Sights: Linking LEP Programs to Systemic Reform Helps Ensure Inclusion.
QuelleIn: Northwest Education, 1 (1996) 1, S.36-39Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Education; Educational Assessment; Educational Change; Educational Legislation; Educational Policy; Educational Strategies; Elementary Secondary Education; Equal Education; Language Minorities; Limited English Speaking; School Restructuring
AbstractBriefly describes federal legislation, federally funded programs, and publications supporting the inclusion of limited-English-speaking (LEP) programs in schoolwide programs. Includes a list of regional, state, and national sources of assistance in designing programs for language-minority students. Notes the growing trend toward systemic inclusion of LEP programs. (SAS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: