Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBernotavicz, Freda
TitelA Diversity Curriculum: Integrating Attitudes, Issues, and Applications.
QuelleIn: Journal of Public Administration Education, 3 (1997) 3, S.345-60Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1087-7789
SchlagwörterCourse Content; Course Descriptions; Cultural Pluralism; Ethics; Graduate Study; Higher Education; Multicultural Education; Public Administration Education; Public Opinion; Seminars; Social Values; Sociocultural Patterns; Student Attitudes; Values Education
AbstractDescribes a graduate-level public administration course on valuing diversity, which provided opportunities to examine in detail the ethical dilemmas, public attitudes and values, and social consequences of compelling diversity issues. Reports on a content analysis of students' final papers, identifying common themes in students' development of competencies related to valuing diversity. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Public Administration Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: