Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMenzel, Donald C.
TitelTeaching Ethics and Values: A Survey of Graduate Public Affairs and Administration Programs in the U.S.
QuelleIn: PS: Political Science and Politics, 30 (1997) 3, S.518-24Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1049-0965
SchlagwörterCurriculum Design; Educational Assessment; Educational Objectives; Educational Responsibility; Ethical Instruction; Ethics; Graduate Study; Higher Education; Masters Programs; Political Science; Public Administration; Public Administration Education; Required Courses; School Surveys; Values Education
AbstractExamines efforts made in recent years to introduce ethics into the curricula of graduate studies programs in public affairs and administration. The questionnaire asked a broad series of questions eliciting both quantitative (program size, organizational structure) and qualitative information (educational goals). Includes statistical and tabular analysis of the responses. (MJP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "PS: Political Science and Politics" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: