Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAltinkaya, Judi
TitelGetting to Grips with the Gift Horse's Mouth: A Study of the Direct Funding of a Community-Based Education Provider.
QuelleIn: New Zealand Journal of Adult Learning, 25 (1997) 1, S.8-25Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0112-224X
SchlagwörterAdult Basic Education; Community Education; English (Second Language); Federal Aid; Financial Support; Foreign Countries; Nonformal Education; Political Influences; Tutoring; New Zealand
AbstractA survey of coordinators of tutoring in English for speakers of other languages in New Zealand revealed some advantages to the switch to direct government funding (improved standards, accountability). Disadvantages included the possibility of changing the culture to suit funding requirements and endangering the focus on learner needs. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "New Zealand Journal of Adult Learning" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: