Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLiu, Chin-Tang; Yager, Robert E.
TitelThe Iowa Scope, Sequence, and Coordination Project: A Middle School Science Reform Program Approved by the National Diffusion Network.
QuelleIn: Research in Middle Level Education Quarterly, 20 (1997) 4, S.77-105Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1082-5541
SchlagwörterCurriculum Development; Educational Change; Elementary Education; Instructional Effectiveness; Middle School Students; Middle Schools; Outcomes of Education; Science Curriculum; Science Education; Validated Programs; Iowa
AbstractExamined learning in science concepts, process, application, creativity, attitude, and world view of students participating in the Iowa-Scope, Sequence, and Coordination (SS&C) project, part of the national reform effort using the Science-Technology-Society approach and Constructivist teaching practices. Found significant differences in learning outcomes between SS&C and non-SS&C middle-school students. (Author/KB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Research in Middle Level Education Quarterly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: