Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJacobs, G. J.; van Loggerenberg, C. M.
TitelTransforming a Project to a Model: The Guided Self-Study Experience at the Rand Afrikaans University.
QuelleIn: South African Journal of Higher Education, 10 (1996) 2, S.138-43Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1011-3487
SchlagwörterAdult Education; Case Studies; Continuing Education; Foreign Countries; Higher Education; Independent Study; Lifelong Learning; Program Descriptions; Program Development; Skill Development; Student Evaluation; Student Participation; Study Skills; Teaching Models; Universities; South Africa
AbstractDescribes a Rand Afrikaans University (South Africa) program to prepare learners for lifelong, self-directed learning. Components include reduced classroom contact, increased independent study, use of a modular study guide, optimum student participation, and continuous evaluation. Focuses on the seven-year process of transforming the project into a teaching model. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "South African Journal of Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: