Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLauber, Gerald
TitelPreparing Students for a Changing Future: How One New York School District Restructured Its Educational Focus with Technology.
QuelleIn: T.H.E. Journal, 24 (1997) 8, S.63-65Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0192-592X
SchlagwörterCommunity Support; Educational Change; Educational Finance; Educational Technology; Elementary Secondary Education; Family School Relationship; Futures (of Society); Inservice Teacher Education; School Community Relationship; School Districts; School Restructuring; Student Needs; Technology Planning
AbstractDescribes how to restructure education to better prepare students for the future based on the plan developed at the South Huntington Union Free School District (New York). Topics include the need for a paradigm shift in education; technology as a tool for learning, including interactive courseware; inservice teacher training; the home-school connection; building community support; and innovative funding. (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "T.H.E. Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: