Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRiley, Richard W.
TitelFrom the Desk of the Secretary of Education. TIMSS Benchmarks.
QuelleIn: Teaching Pre K-8, 27 (1997) 4, S.6Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0891-4508
SchlagwörterStellungnahme; Academic Achievement; Benchmarking; Competence; Educational Improvement; Elementary Education; Grade 8; Junior High Schools; Knowledge Level; Mathematics Achievement; Mathematics Education; Mathematics Tests; Middle School Students; Middle Schools; Science Education; Science Tests; Teacher Effectiveness; Teacher Expectations of Students; Teacher Influence; Teacher Role; Test Results; United States; Trends in International Mathematics and Science Study
AbstractDescribes findings of the Third International Mathematics and Science Study (TIMSS), on which eighth-grade U.S. scores were above average in science and below average in mathematics. Concludes that teachers are vital to raising standards by analyzing teaching practices, reforming professional development programs, implementating new teaching strategies, and increasing expectations. (SD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teaching Pre K-8" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: