Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMacpherson, R. J. S.
TitelEducative Accountability Policies for Tasmania's Locally Managed Schools: Interim Policy Research Findings.
QuelleIn: International Journal of Educational Reform, 5 (1996) 1, S.35-55Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1056-7879
SchlagwörterAccountability; Educational Improvement; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; School Based Management; Australia
AbstractSummarizes interim findings of a policy research project in Tasmania, Australia, aimed at producing educative accountability options for identifying processes and criteria to improve learning, teaching, and leadership. Identifies preferred accountability criteria and processes in Tasmania's locally managed school district, maps patterns of support, and measures intensity of support for each option. (20 references) (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Educational Reform" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: