Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDimmock, Clive
TitelReconceptualizing Restructuring for School Effectiveness and School Improvement.
QuelleIn: International Journal of Educational Reform, 4 (1995) 3, S.285-300Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1056-7879
SchlagwörterAccountability; Educational Improvement; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Government Role; Job Satisfaction; Politics of Education; Program Implementation; Resource Allocation; School Effectiveness; School Restructuring; Australia
AbstractDiscusses the nature of school restructuring in Australia and provides a justification for restructuring predicated on improving teaching and learning. Provides various restructuring frameworks, recognizes the need to clarify qualifying conditions, and addresses ways to overcome implementation problems. Ambiguity and ambivalence over restructuring's purposes have left educators and parents unconvinced and suspicious. (43 references) (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Educational Reform" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: