Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWheelock, Anne
TitelEmpowered Teachers, Empowered Learners in Louisville's High5 Middle Schools.
QuelleIn: Journal of Staff Development, 16 (1995) 2, S.24-31Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0276-928X
SchlagwörterAcademic Achievement; Disadvantaged Youth; Elementary School Teachers; High Risk Students; Inservice Teacher Education; Intermediate Grades; Junior High Schools; Middle Schools; Participative Decision Making; School Restructuring; Secondary School Teachers; Staff Development; Teacher Improvement; Teacher Participation; Urban Schools
AbstractA unique, successful staff development program in three Louisville (Kentucky) middle schools provides opportunities for teachers of disadvantaged students to build pedagogical skills. The High5 Project promotes strategies for realizing high expectations, content, support, energy, and involvement. The paper examines change strategies and discusses features of High5 professional development. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Staff Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: