Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCutt, James; Loken, Mark K.
TitelA Framework for Evaluating Cooperative Education in Canada.
QuelleIn: Journal of Studies in Technical Careers, 15 (1995) 2, S.95-108Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0163-3252
SchlagwörterStellungnahme; Cooperative Education; Cost Effectiveness; Educational Benefits; Evaluation Criteria; Financial Support; Foreign Countries; Higher Education; Outcomes of Education; Program Evaluation; Student Costs
AbstractGovernment, employers, postsecondary institutions, and students decide whether to continue supporting cooperative education based on information about costs, processes, outputs, and outcomes. Assessment of available evidence suggests that co-op's benefits largely exceed costs, but university faculty and administrators need better evidence of educational benefits to solidify co-op's position in higher education. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Studies in Technical Careers" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: