Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMenacker, Julius
TitelA Dilemma in Teacher Dismissal Hearings: Determining What Is Right When Both Sides Are Wrong.
QuelleIn: West's Education Law Quarterly, 4 (1995) 1, S.63-73Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Elementary Secondary Education; Hearings; Teacher Administrator Relationship; Teacher Dismissal; Teacher Evaluation; Teacher Rights; Illinois
AbstractThe 1985 Illinois school reform legislation revised statutes and regulations to ensure that teachers who were evaluated as substandard could be removed from their positions. Describes and discusses the decision-making problem that results when administrative error subverts the legislative intent. (MLF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: