Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enQuinones, Ana C.; Mason, Holly L.
TitelAssessment of Pharmacy Graduates' Educational Outcomes.
QuelleIn: American Journal of Pharmaceutical Education, 58 (1994) 2, S.131-36Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0002-9459
SchlagwörterAttitudes; College Outcomes Assessment; Degrees (Academic); Educational Quality; Graduate Surveys; Higher Education; Job Skills; Occupational Information; Pharmaceutical Education; Pharmacists; Professional Education; Program Evaluation; Vocational Adjustment
AbstractA survey of 505 graduates in 5 classes of the Purdue University (Indiana) pharmacy school investigated graduates' perceptions of the level of preparation provided by their entry-level education and possible explanation of differences by year of graduation and entry-level degree. Information will be used for program refinement. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Journal of Pharmaceutical Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: