Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStage, Frances K.
TitelFine Tuning the Instrument: Using Process Models for Work with Student Development Theory.
QuelleIn: College Student Affairs Journal, 13 (1994) 2, S.21-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; College Students; Higher Education; Models; Student Development; Student Personnel Services; Theory Practice Relationship
AbstractPresents guidelines for creating process models for implementation of student development theory in practice. Describes results of workshop in which professionals created process models for translation of specific theory of their choosing into application in practical circumstances. Includes sample process model created using the guidelines. (Author/NB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: