Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMinicucci, Catherine
TitelSetting a Research and Policy Agenda for the Education of Secondary Students with Limited English Proficiency: Results of an Invitational Conference.
QuelleIn: Peabody Journal of Education, 69 (1993) 1, S.172-86Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0161-956X
SchlagwörterAdolescent Development; Bilingual Education; Conferences; Course Content; Educational Policy; Educational Research; Limited English Speaking; Literacy; Peer Relationship; Research Needs; School Restructuring; Secondary Education
AbstractReports on a conference that examined the need for models of effective programs for limited-English-proficient secondary students, research and development on pedagogical approaches to teaching related issues, involvement by educators and researchers in school restructuring and reform, better accountability and assessment, and attention to students' developmental concerns and human relations issues. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Peabody Journal of Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: