Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStanley, Patricia
Titel"2 + 2 + 2" Articulated Programs: Benefits for Educators and Students.
QuelleIn: Journal of Studies in Technical Careers, 14 (1992) 3, S.177-84Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0163-3252
SchlagwörterArticulation (Education); Associate Degrees; Bachelors Degrees; Educational Benefits; Fashion Industry; High Schools; Higher Education; Merchandising; Technical Institutes; Two Year Colleges; California (Los Angeles)
AbstractIn Los Angeles, a secondary regional occupational program, a community college, and a university department developed an articulated 2+2+2 program in fashion merchandising that opens doors to college degrees for students who would otherwise not participate in college prep. The complexities of negotiating agreements are outweighed by the benefits to students and institutions. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Studies in Technical Careers" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: