Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStake, Robert
TitelArts Teacher Education: Custom and Cherishing; Improvisation and Adaptation.
QuelleIn: Bulletin of the Council for Research in Music Education, (1993) 117, S.22-26Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0010-9894
SchlagwörterStellungnahme; Art Education; Art Teachers; Culture; Curriculum Development; Elementary Secondary Education; Fine Arts; Higher Education; Humanities Instruction; Music Education; Music Teachers; Parent Role; Parent School Relationship; Preservice Teacher Education; School Role; Teacher Education Programs
AbstractDiscusses issues related to humanities and fine arts education. Reports on a study of parent attitudes about arts education in eight elementary schools. Argues that teacher education programs should prepare preservice art teachers to be able to develop arts education curricula to meet the needs of individual communities. (CFR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Bulletin of the Council for Research in Music Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: