Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCarnine, Douglas
TitelExpanding the Notion of Teachers' Rights: Access to Tools That Work.
QuelleIn: Journal of Applied Behavior Analysis, 25 (1992) 1, S.13-19Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0021-8855
SchlagwörterStellungnahme; Accountability; Educational Change; Educational Needs; Educational Practices; Educational Quality; Educational Responsibility; Elementary Secondary Education; Knowledge Level; Teacher Responsibility; Teacher Rights
AbstractThis paper argues that, if teachers are to be held accountable for instructional quality, then the educational establishment must be held accountable for providing teachers with relevant knowledge and the feasible professional tools derived from that knowledge. Suggestions are offered for developing this accountability, such as field testing textbooks for effectiveness before purchase. (JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Applied Behavior Analysis" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: